Sinds ik met mijn Mac online ben (volgens mij sinds 1995, met m’n Performa 6320) ben ik een nagenoeg dagelijkse bezoeker van MacFixit. Veel van wat ik weet over de technische aspecten van mijn Macs en het troubleshooten ervan weet ik en kan ik dankzij deze geweldige webiste. Keerzijde was echter dat je alles wel dagelijks moest bijhouden want na twee dagen gingen de artikelen achter slot en grendele en waren ze alleen beschikbaar voor abonnees.

Maar zojuist trof ik heugelijk nieuws aan van CNET, inmiddels de eigenaar van MacFixit:

Today marks a big change at MacFixIt. All articles are now available free-of-charge, allowing anyone to access the most timely, comprehensive and unbiased library of Mac-related repair and troubleshooting advice available online. This is a milestone in the history of MacFixIt. This change is a direct result of our acquisition by CNET and allows us to provide a broader range of coverage, in addition to drawing on a new pool of knowledge and resources. We will continue to provide timely and relevant reporting of Mac-related hardware and software issues and will be adding new features we’re sure you’ll enjoy and appreciate.

Een gratis troubleshoot-archief, dus bookmarken die handel! Ook handig: MacFixit op Twitter.

Tagged with →  
Share →