… is een Apple Camp! Yeah Baby!

Vergeet die muffe oude legertenten op de lokale bouwspeeltuin met groothandelbrood en goedkope ranja. Hop naar de lokale Apple Store om cool stuff te leren zoals podcasten of een film maken. Apple Camps gaan niet over griezelige akela’s die je ‘s ochtends vroeg in je onderbroek voor je tent laten staan. Ze zijn urban en worden verzorgd door jonge gasten in een Apple t-shirt. Dus je gaat (nadat je je – uiteraard online- hebt geregisteerd) lekker naar de Apple Store waar je in een sessie van tweeënhalf uur de skills krijgt aangeleerd om je de rest van die lange, saaie zomervakantie mee te vermaken. En ook wel aardig (voor de papa’s en mama’s) dit vermaak is gratis.

Ach, was  ik maar weer jong … en hadden we maar Apple Stores in Nederland.

Hoewel …
Die Camps zijn natuurlijk  retecool, maar  Apple Stores, ik snap de buzz niet helemaal.  Hoewel het an sich mooie winkels zijn (ik heb deze week de Store op Regent Street in Londen bezocht) en heel erg lekker groot, zie ik het niet in wat een Apple Store nu meer biedt dan een Hollandsche reseller. Misschien dat het ‘m zit in zaken als de Genius of iPod Bar en de Studio. Ook het 1-to-1-shoppen (lekker rondbanjeren met een behulpzame jongste bediende) heeft wel iets hoor, dat mogen de resellers natuurlijk niet na-apen.

Gat in de Nederlandse markt?

Tagged with →  
Share →