Een van de bijzondere bedrijven die zich presenteerden tijdens de Creative Company Conference was Gookie. En aan de vooravond van het bekenedmaken van de eindexamenresultaten komen ze met een een bijzondere actie: Gookies High School Drop-out. Als (voormalig) vavo-docent heb ik het verdriet van wéér zakken en net niet slagen met regelmaat van heel dichtbij meegemaakt. En aangezien de boodschap van Gookie is: Spread the Love doe ik van harte mee (al maak ik me er wat makkelijk vanaf door het persbericht te citeren)
Bij Gookie houden we van je. Onvoorwaardelijk. Niet alleen als je succesvol bent of goede cijfers haalt. Gookie houdt van je, ook als het even minder gaat. Op dit moment wachten duizenden scholieren op de uitslag van hun eindexamen. Deze spannende periode loopt voor de meesten goed af, maar we willen degene die straks geen feest kunnen vieren niet vergeten. Daarom start Gookie samen met PLUS Supermarkt de High School Drop-out actie.
Gookie doet een oproep aan alle scholieren die dit jaar zakken voor hun eindexamen. Als je het aandurft om je cijferlijst in te sturen via www.gookie.nl/dropout <http://www.gookie.nl/dropout> , dan zorgen wij ervoor dat je een beker Gookies krijgt. Gratis. Want ook verliezers verdienen liefde. De scholier die het ‘nipst’ gezakt is krijgt een jaar lang gratis Gookies (365 bekers, oftewel 4380 gookies) en misschien nog wel belangrijker de officiële titel ‘High School Drop-out van 2009’.
Als dat geen liefde is, wat dan wel? Dus zegt het voort en spread the love!